V dnešní době jsou online prodej a propagace extrémně důležité, protože se většina obchodů uskutečňuje právě na poli internetu. Každá firma bez ohledu na velikost, má svůj rozpočet a musí se ho držet, pokud chce přežít. Využití správných metod pro získání nových a stálých zákazníků je proto naprosto klíčová. Marketing pro Hradec Králové, Prahu nebo Plzeň se může lišit a většinou potřebujete individuální přístup odborníků, kteří vám navrhnou nejlepší a nejefektivnější řešení pro vaše podnikání. Jaké jsou výhody tohoto typu marketingu pro malé a střední firmy?
Náklady jsou příjemně nízké
Ať už se jedná o dobře provedené SEO, PPC nebo jakýkoli jiný druh digitální reklamy, její návratnost je mnohem lepší a až 50krát levnější než nedigitální varianty. To jsou údaje, na které nesmíte zapomínat, protože vám mohou ušetřit obrovské množství peněz, práce i úsilí. Nejdůležitější je ovšem kvalita provedené práce a trpělivost, protože některé metody vyžadují více času, než začnou přinášet ovoce. Kromě je tato metoda výhodná díky:
-
rychlosti spuštění a jednoduchosti úprav,
-
dlouhodobým výsledkům,
-
široké paletě formátů.
Jednoznačná měřitelnost a cílení
V obchodní škole učí pravidlo SMART pro stanovení a dosažení cílů. To říká, že vše musí být specifické, měřitelné, dosažitelné, relevantní a časově vymezené. Stejně můžete postupovat i v případě digitální reklamy, protože zde poměrně přesně a jasně uvidíte, koho zajímáte, kolik času strávil na vaší webové stránce, jak chodí a co potřebuje k tomu, aby skutečně provedl nákup.
Stejně tak musíte vždy myslet na to, jaké zákazníky chcete získat. Soustředit se můžete na základní údaje jako pohlaví, věk a bydliště. Mnohem lepší je ale přidat jejich potřeby, zájmy, touhy a povolání. To jsou kritéria, která vám pomohou mnohem více, protože váš produkt jistě bude zajímat jen určitou skupinu lidí. A tímto způsobem můžete přesně stanovit, na koho se soustředíte.